Jom

Followers

Wednesday, January 5, 2011

MAHA 2010

Salam..

Gambar2 ni dah ada lama dah dalam simpanan kami...
Tapi belum sempat nak upload kat sini...

Kami pergi 2 kali...
Kali yg pertama pergi ikut Pintu 1...
Dia punya jem...alamak... 1 jam dari trafik light dkt dgn Hospital Serdang..
ke pintu masuk...huhuhuhu...

Parking pulak jauh dari tempat pameran..
Bersenam la apa lagi...haha...
Pusing2 kat MAHA dlm 4 jam lebih kurang..
tapi jumpa 1 je booth yg ada jual rabbit...alamak frustnye...

masa tu tak tau pulak yg bhgn haiwan ternakan kena masuk ikut pintu 2..
apa lagi... 2 hari lepas tu kami pergi lagi sekali...
kali ni masuk ikut Pintu 2...
parking pun jauh jugak...bersenam...
elok utk kesihatan...

kali ni jumpa byk booth yg ada jual/pamer rabbit...
baru lah best.. :-)

kat bwh ni ada lah sikit gambar2 masa kat MAHA 2010...

Ila tgh leka bagi rabbit2 makan carrot.. :-)


Senyum...



Rabbit Putih: "Apa la akak ni... asyik bagi carrot je... skali skala nak jgk makan KFC.."
Rabbit Coklat+Kelabu+Hitam: "Ish ko ni.... memilih sgt... tgk mcm aku ni... mkn je apa yg ada.."



"Lihat mata ku dan bulu ku .... menarik kan... saya ni kdg2 jadi part-time model produk celak mata.."


"apa la manusia ni ambik2 gambar aku ni... tau la aku ni comel.... :-P ... "


"Aku nak tido pun tak senang...xpe2... tunggu la nanti aku beli kamera... aku pulak ambik gambar ko masa ko tgh tido..amacam..??? "


"Eh2.. ada orang ambik gambar aku la...posing jap..hehe..."


"Apa la nasib aku.... kenapa diorang taknak kawan dgn aku ni...cedihnyeeee..."
Rabbit dlmmangkuk makanan: "Ada aku kisah ko nak sedih ke tak...hahahaha...janji aku dapat makan dgn aku2 skali masuk bekas makanan..."


Rabbit Putih: " Hai Cik Kiah... Rumah baru ke.... Hutang keee...?? "
Rabbit Hitam: "Eh2 Cik Wan... A'ah... Rumah baru... Banglo lagi... Hutang2 tak main lah cik wan...Husband I beli cash tau utk I... jangan jeylessss.... "


Sempat lah jugak beli anak2 pokok dgn pokok bunga orkid...
nak tanam...
gambar di bawah ni adalah hiasan semata2...
kalau dah takde tempat nak isi pokok...
boleh je gantung kat spoiler gt-wing...hehehe



Sekian dulu buat masa ni...

FZ Little Farm

No comments:

Post a Comment