Jom

Followers

Thursday, January 6, 2011

Gelagat Arnab2 @FZ Little Farm..

Salam...

Kali ni kami paparkan gambar2 gelagat arnab2 belaan kami..


"Sedapnye air mineral keluaran Petro*** ni... nak sikit tak..?"
.

"Best gak hisap jari sambil tido......"



Baybit: "Jambul... apsal aku rasa bulu ko ni mcm karpet jer..."
Jambul: "Ntahlah baybit... dulu masa mak aku mngandung dia mengidam makan bulu karpet kot..."


"Hai semua... nama saya Jambul... "



KeyChi: "Huh... Aku nak makan Pizza pun tak bagi... aku nak mrajukkkk..."



Baybit: "Haha... Ko kalah Jambul... Aku menang..."
Jambul: "Baybit2... Jap2... Cuba ko tengok sebelah kanan ko tu... binatang apa tu yg ada byk 'bulu' tu.. nampak mcm keluarga aku je... tapi kenapa badan dia kaler hijau..."
Baybit: "A'ah lah Jambul... cuba ko tanya dia... kot2 saudara ko ke..."




"Asyik2 jadi rabbit je... nak try jadi monyet jap arr"



"Ye tuan2 dan puan2... beginilah ye cara2 nak hilangkan boring duduk dlm sangkar..."



Jambul: "Eh2 Baybit... tu tuan kita ambik gambar lah.."
Baybit: "Jom kita posing sikit....chesee...eh silap... carrrootttt.."



Kebab: "Comel tak saya berdiri mcm ni...?"
Ketam: "Perasan betul si kebab ni..huh.. baik aku tunjuk bontot je kat dia... hahahaha"



Kebab: "Hei Ketam.. ko buat apa pulak tu kat atas suggestion box tu..?"
Ketam: "Aku tgh nak buat surat cadangan kat tuan kita tu haaa.."
Kebab: "Cadangan apa ko nak bagi...?"
Ketam: "Aku nak cadangkan supaya sangkar kita tu... pasang la aircond... panas la... lps tu xnak lah makan pellet guni 25kg punya... nak makan pellet mahal... contohnya yg 1kg rm9.00 tu... lps tu aku xnak la makan dlm bekas plastik tu... apa barang... nak gak makan pakai pinggan mahal tu apa ke ntah namanya... nak tido pakai bantal dgn selimut tebal.. baru syokkk..."
Kebab: "Hmm... best gak... aku pun nak bagi cadangan kat tuan kita tu la... aku nak tukar nama aku... xnak arr Kebab... seram aku bila tuan aku panggil aku kebab....huhuhu.. mcm nak makan aku jer..."



"Ada ke patut benda bulat ni yg tuan aku beli utk aku main....???? Huh.. takde taste langsung... beli la aku PS3 ke... Xbox ke... boleh gak aku main game Bugs Bunny...."


Harap anda terhibur...
Kalau tak terhibur...
Kami mohon maaf...

Sebenarnya byk lagi aksi2/gelagat yg best...
tapi tak terlarat nak upload kat sini...

Sekian dulu buat masa ni...

FZ Little Farm

No comments:

Post a Comment