Jom

Followers

Monday, January 17, 2011

Arnab2 @ FZ Little Farm... Latest Edition..

Salam 1 Malaysia...
Maaf sebab kami lambat update blog kami ni..
Asyik tak sempat je nak update..
Balik drpd tapak projek pun dah lewat..
Sampai rumah terus rehat tak larat nak buat apa2..

Baru sekarang dpt peluang nak update blog..
Kali ni kami nak paparkan gambar aksi2 arnab kami di tapak projek..
Kalau yg edisi sebelum ni kami letak gambar aksi2 arnab di rumah...

Blok A...



"Apsal la yg sekor ni dari tadi x hbs2 makan....?"



Masing2 buat hal sendiri...



New Zealand White..



"Eh2.. Pintu dah bukak.. Jom lari...hehe.."



"Beratnye telinga aku ni..."



"Comel tak kami..?"


"Boringnye petang ni..."



"Ngantukkk..."



"Tadi aku mcm nampak lori bwk carrot lalu kat depan aku..."


"Nyam2.."



Cute..



Yg ni lain dari yg lain..
Dah macam guinea pig pun ada..


Woi..Korang tunjuk punggung kat aku yer...



Mcm adik beradik..



Jemput makan... :-D


Hehehe...



Ha..Muka gengster gile..
Yg ni baka mix anggora..
Ada yg berminat...??
Call saya.. 016-985 4693



Semalam, Ahad 16 Jan. 2011, saya (Zahir) keluar dgn family pergi Putrajaya beli barang sikit.. Dlm perjalanan balik family saya teringin nak tengok arnab2 yg kami bela...
Saya pun tunjukkan jalan utk pergi ke tapak projek kami..
Family Ila dah ada kat situ...

Sesi lawatan drpd family kami..


Kami puas hati sebab dapat tunjukkan antara hasil kerja kami kat family kami..
Hasil daripada duit kami sendiri...
Berbulan2 kami rancang projek ni..
Baru skrg dpt laksanakan sedikit demi sedikit..
InsyaAllah..
Projek kami tak terhenti disini..
Lebih byk lagi rancangan utk memperbaiki ternakan arnab kami ni...
Semuanya dalam proses perancangan....


Sekian dulu buat masa ni... :-D


FZ Little Farm

1 comment:

  1. salam...
    kami juga menternak arnab...
    dan kami juga ingin berkongsi maklumat tentang penjagaan arnab dan juga cara untuk pemasaran ...
    saya berpengalaman selama 16 tahun dalam pembiakkan arnab secara kecil-kecilan...saya juga mempunyai sebanyak lebih kurang 250 ekor arnab yg di ternak oleh saya...
    kami juga mempunyai sebanyak 12 jenis baka arnab...jika anda berminat sila hubungi kami di 6ber tel. 012-5663-789
    012-5858-398

    ReplyDelete