Jom

Followers

Monday, February 7, 2011

Dah Lama Tak Pegi Kebun...

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera buat semua...
kali ni kami nak update sikit lah blog kami ni..
maaf sebab skrg ni dah jarang dah kami dapat update blog sebab busy...

disebabkan takde masa jugaklah kami dah lama tak jenguk arnab2 kami kat kebun/farm..
baru2 ni.. hari Sabtu, 5 Feb. 2011..
kami pun pegi lah jenguk2 jap..
sempatlah buat kerja2 kemasan sikit mana2 yg patut..

adalah jugak gambar2 yg kami sempat ambik.. :-D

Keadaan sangkar Blok B

"Gumuk" merajuk dgn kitorang..

Yg ni pun merajuk jgk.. siap tunjuk bontot..huhu

Diorang ni x peduli kan kitorang..

"Aahhh.. ada aku kisah korang ada ke takde.." katanya

"Hai Boss.. lama tak nampak.. mana pergi..??"

"Cuba ckp kuat sikit boss.. tak dengar arr.."

Lop ear..mix..

"Best jgk letak kakiku di kepalamu.."

Dah tak merajuk dah dgn kitorang si "Gumuk" ni..

Ngada2 la ko..

Flemish Giant.. umur baru nak masuk 2 bulan lebih...

Baka daging..

Dah macam adik beradik dah.. (Padahal bukan adik bradik..)

Comel tak saya..?

"Alamak.. nape boss aku ni timbang aku... :-( .. "

"Eh2.. berat lak telinga aku ni.."

Nyam2..

Another Lop Ear...mix

Anggora Hitam..

Boringg..

New Zealand White.. tidur je kerja diorang ni..

Kami puas hati sebab dapat luangkan masa kat kebun..
sambil main2 dgn arnab...
hilang stress dan penat....

arnab2 kami masih lagi dibuka utk jualan..
harga boleh rujuk kat sini...
sebarang pertanyaan...
boleh call/sms... 016-985 4693 (zahir)

oklah..
sekian dulu buat masa ni ye..
jumpa lagi.. :-D

FZ Little Farm

No comments:

Post a Comment